Beste ouders, De voorbije weken hadden we het over allerlei sprookjes in onze klas. We beluisterden de verhalen van Sneeuwwitje en Roodkapje. In de klashoeken hadden we ons playmobil kasteel. Hier kon elke kleuter de sprookjes naspelen. Met de magneetblokken maakten we een eigen kasteel voor de prinsessen. Enkele sprookjesfiguren uit de Efteling waren de bewoners van dat kasteel. Als knutselwerkje gingen we aan de slag met de spiegel uit Sneeuwwitje. We maakten deze met behulp van alluminiumfolie en een oude cd. Spiegeltje, spiegeltje aan de wand.. wie is de mooiste van het land? Dat bleek nogmaals Sneeuwwitje te zijn. Het volledige verhaal hebben onze giraffen met de derde kleuterklas van juf Katrien in een toneeltje gegoten. Op donderdag kwamen alle kleuters van onze school kijken naar dit spektakelstuk. Allemaal super goed gedaan! Zo sluiten we deze leuke weken af, want in de verte horen we al de toeter van een stoomboot. Sinterklaas is in aantocht en dat zullen we ook in de klas...