Kerst in de klas
Beste ouders, de weken voor de kerstvakantie stonden in het thema van lichtjes, sfeer en verbondenheid. Onze klas werd gezellig gemaakt, de kerstboom werd versierd en we zongen heel wat kerstliedjes. Aan onze knutseltafel werd er heel veel gewerkt. Iedere kleuter mocht zijn/ haar eigen rendier maken. We lazen en luisterden meerdere malen naar onze nieuwjaarsbrief. Deze was niet zo evident, maar allen deden we ons uiterste best om op 1 januari ons beste beentje voor te zetten. In de klas werd de poppenhoek een echt postkantoor. De kleuters mochten allen kerstkaartjes maken voor vriendjes in de klas of familie thuis. De laatste donderdag voor de vakantie mochten onze giraffen (derde kleuters) mee naar de kerstmarkt op de grote markt van Veurne. Op vrijdag (de laatste dag voor de kerstvakantie) hadden we ons kerstfeestje in de klas. Lekkere chips en appelsap, snoepjes en een mooi kerstverhaal op ons digitaal bord. Een heel leuk einde van het (bijna afgelopen) jaar.



Reacties
Een reactie posten